Filters Sort results
Reset Apply
הבריחה מהספארי

למשחק הבריחה מהספארי יש שני מצבי משחק, משחק שיתופי ומשחק תחרותי! שחררו את החיות מגן החיות לפני ששומר גן החיות מגיע או תחגגו את שחרורם במירוץ מרגש לעיר! בשני המקרים, שי ליצור את מירב החיות על ידי הצמדת הקלפים כדי לנצח במשחק!

הגלידריה

זה יום סוחף בגני הירידים! כל כך חם שקבוצת חברים עומדת בתור בדוכן הגלידות. הגעת בדיוק בזמן כדי לעזור להכין את הגלידות ולעמוד בביקוש הרב! ביחד, עזרו להגיש במהירות גביעי גלידה טעימים לכל הילדים. זה יהיה חבל אם הם ימסו לפני שהילדים יהנו מהם!

התמנון הזועם

זהירות! הזרועות של התמנון פשוט פרצו מהגלים! מהרו, כולם על הסיפון: קבלו את החרבות, הרובים והתותחים שלכם! התמנון הזועם הוא משחק שיתוף פעולה חכם: השתמש בכישורי הפיראטים שלך, תקן את הנזקים ובחר את כלי הנשק הטובים ביותר כדי להציל את הספינה שלך! משחק הגנה ושיתוף פעולה מעולה!

חוות החיות

האביב הגיע, זה הזמן לטפל בחווה שלך! בחר את הקלפים הטובים ביותר כדי להגדיל ולגדר את החווה שלך ולהגן על העדר שלך. היזהרו מהזאב - הוא יכול להופיע בכל עת! האם אתה תהיה זה עם הכי הרבה חיות ושדות תירס בסוף?

מירוץ שליחים

מה כל המהומה בחצר האסם? ברווזונים, ארנבות, כלבים ותרנגולים: כל החיות מוכנות למירוץ. חברי הצוות קוראים זה לזה ומעודדים: מרוץ השליחים מבטיח להיות מרגש, עם התפתחויות בלתי צפויות. המירוץ יצא לדרך, זה תלוי בך! תנו לבעלי החיים הנכונים לרוץ בזמן הנכון ולהביא ניצחון לצוות שלכם!

My Cart
Categories